måndag 11 april 2011

Saknar Sthlm!!

Mina fina bästisar...

Jag har haft en jättebra vecka i Sthlm! Åkte dit för min pappa varit dålig så min syster har kommit hem från Australien för några veckor. Pappa är på bättringsvägen nu och det känns så skönt att jag hade möjligheten att åka hem och vara med honom. Träffade även en hel del vänner och bekanta under veckan som jag inte så ofta träffar och hann följa med Anna och Gartan och klättra en dag. Har blivit extremt höjdrädd sedan jag fick barn märkte jag. Men de var ändå riktigt kul även om jag skakade som ett asplöv högt där uppe. Saknar Sthlm massa nu... men ska ju snart dit igen med pluppsen. Kändes gött att komma hem till mina fina tjejer ändå (såklart :-). Dom har varit mammiga idag och klättrat på mig en hel del men det är inte jobbigt när man varit utan dom så länge, då får dom kramas (klättra) hur mycket dom vill. Gick till ÖF idag en sväng oh Frida är såååååååå mycket bättre än för bara ett par veckor sedan. Hon går runt och ifrån mamma och grejar med allt möjligt och gråter nästan inget. Hur toppen som helst!! Lägger upp lite bilder och några videos

















Inga kommentarer: