lördag 2 april 2011

Ullared

Det blir inte så många inlägg här nu för tiden. Känner mig ganska så trött och hängig för tillfället och väntar på bättre tider så det får bli lite glest nu.

Igår åkte vi iaf till Ullared jag och Emma. Vi drog iväg redan vid halv fem på morgonen och var framme runt nio tror jag den var. Trodde faktiskt att det skulle vara MYCKET större än var det var och att det skulle finnas lite märkeskläder och så. Men icke. Det var bara massproducerat och dålig kvalite på alla kläder. Däremot fanns det väl lite märkesgrejer i leksaksavdelningen och vid glasen och på schampo och lite så men jag skulle hellre åka till öb och handla än åka dit igen. Det var inte speciellt billigt heller tyckte jag inte. Sådana priser går att hitta på rea här. Men däremot utanför Gekås fanns det Outlet på skor, massor med skor, och träningskläder. Det var det bästa med hela resan. Köpte inga skor men två adidas dräkter till tjejerna och en haglöfs tröja och en nike tröja till mig själv. Nästa gång jag åker dit, om det nu blir en nästa gång, så åker jag dit för outleten.

På återseende.

Inga kommentarer: