måndag 20 april 2009

Tänk...


Tänk...
att man äntligen kan få känna denna glädjekänsla igen. denna ensamma glädjekänsla, denna ensam är stark-känslan.. och bara njuuuta. Fantastiskt :) För denna dag lever jag på i evighet och ännu längre...
det finns inget vackrare. inga andra tankar som tar mig längre bort.. det finns inget som kan få mig ifrån denna härliga underbara ensamma känsla. inget kan störa mig på denna plats som jag befinner mig på just nu.. där jag bara är och där jag stannar så länge jag får...
Nu känner jag doften genom mitt andetag och jag andas genom näsan.. djupa andetag.. allt för att ta in så mycket som möjligt av allt som går i detta ögonblick i världshistorien!

En ros har väl för en orsak både taggar och vackra röda blad...
så är mitt liv...

Men idag känner jag mig härligt fantastisk :)

Inga kommentarer: