måndag 24 november 2008

Är det dax nu?

Ganska funderande..
Varför gör man så? Varför gör du så? Varför gör jag?
Varför beter vi oss så dumt åt?
Varför är du dum? Varför är jag dum? Varför är vi så jäkla korkade?
Helt sjukt detta.
Jag förstör bara för mig själv... Du för dig..
Men jag ger mig inte förän jag funnit ro..
Vi är elaka mot varandra.. känns som att vi tror att vi mår bra av att vara det? varför är det så? Varför är du inte man nog? Varför är du så omogen? Varför vågar du inte stå för den du är?
Varför är jag sån också? Varför gör jag också så?
Varför i helvete kan vi inte bara leva på varsitt håll med varsitt liv?
Varför är det så svårt?
Dina skuldkänslor vill jag inte ha med att göra. Du har själv skapat dom och jag kan inte förlåta dig ens så många gånger jag gjort.. så vissa gånger är du ej förlåten. Jag funderar inte mer på det och jag vill inte heller!
Gör nått åt situationen då den existerar istället för att skaffa dig skuldkänslor och frustration i efterhand!
Samma för mig.
Varför förstör jag för mig själv i många situationer? Jag vet att du inte förstår. för du bryr dig ej. men jag bryr mig...
Jag vill inte ha mitt frustrerande beteende.. inte känna denna frustration..
vi får jobba på det..
Är det dax nu?? kan vi bli vuxna nån gång?

Inga kommentarer: