onsdag 2 mars 2011

Inte riktigt än...

Har inte riktigt boat in mig här i nya lägenheten än.. men det tar väl sin lilla tid. Fortfarande måste jag plocka upp alla kläder och sortera, hitta fina gardiner till vardagsrummet och till köket och så hoppas jag att soffan kommer SNART! Då kanske det blir lite mer hemtrevligt..

Idag har vi haft besök av min morbror och hans familj. Så himla mysigt att träffa dom och få umgås några timmar tillsammans. Tjejerna fick så fina klänningar från Thailand och hängselbyxor, och ett bowlingset :-) Synd bara att Frida typ är rädd för Alla människor, ja verkligen ALLA! Hon har klängt på mig idag nått hysteriskt och ingen får knappt ens titta på henne och säga nått för då blir hon ledsen. Hon ska bara sitta i mammas knä och borra in huvudet. Hon är lite speciellt den damen. Synd att hon inte visar vilken underbar och fantastiskt go liten tjej hon egentligen är. När jag och Erik är hemma med henne är hon verkligen världens mysigaste. Men det går väl över så småningom??? På fredag ska jag iaf gå till ÖF och dom ska få leka lite med andra barn och sen blir det några turer nästa vecka också, det kanske hjälper...

Nu är kl strax över tio och jag ligger i sängen färdig för John Blund. Har satt på en film "Där floden flyter fram". Så himla vacker natur i den. Filmen är väl sådär men jag ska ju ändå sova snart :-) Erik är hon en kompis så jag passar på att lägga mig i tid.

Imorgon blir det till att göra matlådor i stora lass till tjejerna och sen ska jag ta en långpromenad med Emma!

Natti natt*

Inga kommentarer: