tisdag 22 mars 2011

Nu äre dax...

NU VILL JAG BÖRJA JOBBA!!

Blir helt galen på att gå hemma. Tjejerna är alldeles för aktiva för att leva runt här hemma, dom behöver få vara på dagis och greja på. Tror absolut dom kommer ha det superkul på dagis. Fick brev hem idag om att de fått plats på det nyöppnade dagset som vi sökt och dom börjar den 9 maj. Det blir ju hur bra som helst!

Skickade iväg två jobbansökningar igår också, hade riktigt tur för en av dom ringde upp mig idag redan och ville att jag skulle komma på intervju imorgon. Typisk att Erik jobbar två dagpass nu då men på fredag ska jag iaf dit. Hoppas verkligen det är något för mig och att intervjun går bra för då har jag verkligen något att längta till. Bara jag inte börjar sakna denna tid när jag väl börjar jobba :-/

Tog mig till simhallen igårkväll, tror jag simmade runt 70 längder och kände mig hur bra som helst när jag joggade hemmåt efteråt. Typiskt att jag hade SÅ JÄKLA ont i mina knän när jag vaknade så jag kan knappt böja mig ner på huk för då skriker jag av smärta när jag ska upp igen. Alltid ska det vara nånting. Kanske får vänta lite med nästa simtur och hitta på nått annat så länge.

Imorgon blir det ÖF igen, var där igår och då var Frida ganska så mammig, mest är hon det när någon börjar prata med mig. Verkar som att hon inte vill att någon annan tar min uppmärksamhet. Hoppas bara detta blir bättre snart så det inte blir problem på dagis.

Hej svejs **

Inga kommentarer: