måndag 18 oktober 2010

Bra dag...

Har haft en riktigt bra dag idag med introduktion inför praktiken och en runda på avdelningen. Min handledare, som även är huvudhandledare för hela basgruppen, verkar minst sagt bra och avdelningen känns väldigt rolig. Det är många som önskar att få vara på barn men det finns bara två platser i varje period. Alltså fyra på hela terminen. Jag hade turen att bli lottad till denna plats och det är jag så fantastiskt glad över, annars skulle jag fått vara på nån geriatrisk avdelning och det kommer man få se nog av ändå under sin karriär.
Jag, Erik och tjejerna gick sen till stan och fikade. Blev en fantastiskt god cheesecake och kaffe sen gick vi hem och busade på golvet. Nu sover tjejrna sen åtta och jag ska göra mig ordning för sängen och sen plugg tills jag somnar.
Imorgon börjar jag 14.00 och slutar 21.30. Ska även börja gå till sjukhuset varje dag så får jag en timmes träning gratis varje dag. Blir skönt!

GoNatt*

Inga Pluppar hemma


Två Pluppar hemma

Inga kommentarer: