lördag 23 oktober 2010

Nytt skrivbord

Idag har jag inte alls varit ute. Fick besök av Eriks föräldrar som kom hit med ett skrivbord som vi har som datorbord nu istället för en litet trekantigt. Blev lite trångt men bra. Så gick dom ut på stan en sväng och jag stannade inne för det var dax för matlagning till tjejerna igen. Denna gång gjorde jag tre olika sorter och det blev allt som allt 14 matlådor. Kan låta mycket men det räcker ju bara en vecka eftersom dom äter mat två gånger om dagen. Skönt när det är gjort så man inte behöver tänka på det i veckan när man har så mycket annat i huvudet.
Idag stod Josefine själv typ 2 sekunder. Inte mycket men ändå på gång :-) Hon släpper taget väldigt lätt från allt så hon verkar inte vara rädd eller så, får se om det händer nått inom den närmsta månaden. Har tippat på att hon går om en månad, men vi får väl se.. Frida går bra men vill gärna hålla i sig med båda händerna medan Josefine går bra när man håller henne i ena handen. Frida har alltid legat ett halvt steg efter syrran, men sen har hon ju alltid vägt ett halvt kilo mer så då är de inte så lätt att bära upp sin lilla kropp på de små benen. Nu har iaf vikten mellan dom börjat minska så Frida väger ca 9300 och Josefine 9050. Ligger mycket fint på kurvan nu så jag e nöjd.
Nu har erik gått till jobbet så jag ska lägga mig och kolla på Juno som precis börjat, får se om jag orkar se klart. Den är så mysig den filmen.

Kramis *

Så här fint blev det...


..och så här fint sover mina små pluppar...

1 kommentar:

Jennie sa...

Ja Juno är verkligen en underbar film. Älskar den filmen och kan se den om och om igen.
Har dock insett att antingen älskar man den filmen eller hatar den dock.