torsdag 17 februari 2011

FRISK!!!

Nu är hon äntligen frisk! Inga fler kräkningar sen hon kräktes ner våran säng och hon är pigg och kry. Äter som vanligt! FANTASTISKT UNDERBART!

Nu ligger vi och vilar, eller ja, tjejerna vilar och jag kollar på tv. De är typ bara tv-shop på tv och tvins. Jag som är så lättlurad tror ju på allt sånt och vill nu ha både en H2O mop X5 och en TotalFlex. Var nära att beställa men när jag var på sista sidan och skulle trycka på betalningsalternativ så funderade jag en extra gång och kom fram till att jag nog ska fråga Erik först. Inte för att han kommer tycka det är okej men det är ju bra för då köper jag nog inget :-)

Igår fick vi nycklarna till vår nya lägenhet så vi åkte dit på kvällen en sväng. Först åkte vi till ikea för Erik ville ha ett barskåp, inte för att jag vet vad han ska med det till riktigt för vi dricker nästan aldrig något. Men jag tror han vill samla på lite wiskeyflaskor... Får se vad det blir av det. Sen åkte vi iaf till lägenheten och de kändes det helt okej. Även om jag bara ser det som en tillfällig lösning. Men det var fräscht och rent och nya tapeter, balkong och så hiss vilket är guld värt! Ikväll blir det en till tur dit och montera lite lampor.

Nu hoppas jag att plupparna vaknar snart så ska vi äta lunch och sen ska vi nog försöka ta oss ner på stan till Akademibokhandeln en sväng.

Hej svejs*

Inga kommentarer: