måndag 7 februari 2011

Ikea igen....


Fick så fina blommor av Helene förra helgen och NU äntligen har alla slagit ut :-)


Idag har vi haft kräkkalas här hemma så jag har fått skura och torka halva lägenheten. Inte så trevligt. Båda tjejerna har varit förkylda sen 1 vecka tillbaka men på bättringsvägen. Antingen är hon kräksjuk på grund av viruset eller så är det nått hon ätit idag. Fast det skulle vara konstigt för Frida mår hur bra som helst och dom äter alltid samma mat. Aja, hon mår säkert bättre imorgon. Hon kunde även dricka en hel flaska välling innan hon la sig coh somna på 1 sekund i sin säng. Får hoppas hon kan sova hela natten ostört.

I helgen tog vi det bara lugnt. Var en sväng till ikea för 100:de gången... Hittade skoförvaring som man hänger i garderoben. Helt briljant!! Att jag inte kommit på att köpa det tidigare.

Har börjat packa lite här hemma.. eller alla böcker är nerpackade iaf vilket blev typ 5 kartonger plus fem kassar. Funderar på att köpa två BILLY bokhyllor bara för att kunna ha böckerna framme. Vill ju inte ställa ner dom i källaren i nya lägenheten. Min fina bokhylla ska tjejerna få ha i sitt rum, det tror jag blir toppen.

Imorgon ska jag på gympa på friskis och svettis. Ska bli skönt att röra lite på sig och så hoppas jag att det är så roligt att det snart blir fler gånger.. vill verkligen träna men tiden räcker inte till...

Jag som aldrig har förstått mig på varför alla älskar Solsidan så mycket. Har aldrig riktigt velat titta heller för den delen. Men så igår så gav vi det ett försök och började med avsnitt 1 första säsongen. Jag VAR FAST efter det avsnittet. Kollade 6 avsnitt på rad och sen gav vi oss för då började klockan bli mycket.. Men helt SJUKT va BRA!!!!


Frida grejar i skåpet :-)


Så här varmt var det i Karlstad igår så vi slapp ha overall :-)


Mamma och Frida på ikea


Frida hjälper till att städa på ikea

Inga kommentarer: