tisdag 1 februari 2011

Äntligen...


Hjälper mamma att packa

...fick jag träffa mina fina pluppar! Har saknat dom massor även om det varit skönt att vara hemma en sväng. Men den känslan man får när ser sina barn efter 3 dagar är obeskrivlig. KÄRLEK!!

Helgen har varit kanon. Även om jag sovit mindre än vad jag brukar göra här hemma med barn. Men det är väl ett bevis på att vi haft roligt! Träffade mina fina kompisar och så lite familj. Druckit lagom mycket vin fast det blev 3 dagar i rad så nu så är det bra för ett tag framöver.

Idag var första dagen för Erik på schema. Det innebär att jag kommer vara ensam en hel del nu framöver. Ovant blir det men idag gick det superbra och tjejerna har varit lugna och behagliga. Imorgon ska vi till ÖF en sväng och leka av oss lite, det tror jag tjejerna behöver!

Jag som alltid säger att jag ska vara nyttig, idag har jag iaf börjat på riktigt.... igen :-) Ska komma i alla mina gamla jeans som ligger och väntar i garderoben. Var ute på en promenad 1½ timme på e.m. Tjejerna sov så skönt nästan hela tiden, vilket är rätt ovanligt nu när dom är så stora. Sen blev det röda linser och tomatpuré i nån sorts gryta med keso till middag. Inte speciellt gott enligt min smak men tjejerna gillade det.

Tjejerna sover och Erik kommer inte hem förens om 1½ timme så jag ska passa på att se lite på tv och dricka te.

Hej svejs så länge!


Mammas godis börjar bli lite knubbig :-)


KOM OCH ÄT UPP MIG!!!

Inga kommentarer: