måndag 6 december 2010

Praktik igen!



Nu har praktiken börjat igen, eller inte helt på riktigt än men på onsdag bär det iväg till Grums. Idag hade vi introduktion i Säffle där vi fick lyssna på lite olika människor som jobbar inom kommunen.
I helgen hade vi lite besök här. Eriks föräldrar på lördagen och Maria på söndagen. Vi lagade god mat och fikade hela helgen känns det som. Men gravidkilorna är sen länge borta så man får väl unna sig lite :-)
De börjar bli blaskigt ute tror jag. Igår när vi skulle gå ut på en promenad på kvällen klädde vi på tjejerna både undertröjor och overaller men så när vi kom ut va det inte alls kallt. Kollade på termometern när vi kom hem och den visade bara 0.8 grader så snart är väl snön borta igen.
Vi är lite sjuka här hemma också, Josefine hade feber 38,6 ikväll. Tog aldrig nån temp på Frida för jag antog att hon också hade lite. Skulle vara konstigt om hon inte hade nån feber. Erik är också lite hängig men själv tror jag att jag klarat mig än så länge iaf.
Kollade hur många kort vi hade tagit på tjejerna sedan dom kom. I bildermappen på barnen finns det 5191 kort. Herregud. Tror jag får lugna ner mig snart. Men antar att det blir mindre och mindre desto större dom blir. Sen är ju många kort på samma motiv också då man ofta tar 10 kort vid ett visst tillfälle som man vill ska bli perfekt :-)

Nu tror jag att det blir sängen snart. Är ganska så trötter.

Så här fina blev knäckebröden som jag bakade för några dagar sedan. riktigt lyckat :-)

Inga kommentarer: