tisdag 18 januari 2011

Fortfarande lika trött




Att jag aldrig lär mig.. igår somnade vi först 01.30. Tänkte att det är ju ändå sista dagaen på praktiken imorgon (idag) så då gör det inget om jag är trött. Å nu så sitter jag här och är helt färdig. Tror faktiskt jag ska borsta tänderna alldeles snart och somna framför tv:n...

Idag var som sagt sista dagen på praktiken. Detta har varit den bästa praktikperioden jag haft under mina 3 studieår. Haft en toppenbra handledare och jag är så nöjd. Nu återstår bara examen på fredag sen kan jag titulera mig "sjuksköterska"! Känns lite ovant och konstigt men toppenbra!

Imorgon bär det iväg till bvc för rutinbesök hos läkaren. Ska även mäta och väga och det ska bli så spännande att se hur mycket dom växt. Känns som dom har blivit så långa och Frida tror jag nog väger runt 11 kg nu. Hon är ganska så mycket tyngre än J. Men de är inte så konstigt för J springer runt runt runt i lägenheten dagarna i ända, är inte still en sekund medan Frida är mer lugn i sitt sätt. Grejar med sitt lixom. Men det kanske bara är skenet än så länge.. vi får allt se...

Just det, imorgon ska jag ju på solterapi med Emma också. Ska bli helt underbart!!

Hej så länge **


Inga kommentarer: