fredag 14 januari 2011

Trötter.

Jag är SÅÅÅ trött!! Känner mig helt utslagen. Jobba 5 dagar i veckan verkar inte vara riktigt min grej :-)

Tjejerna sover sen ett tag tillbaka och Erik står och lagar fajitas till oss, jag är så hungrig, har inte ätit sen lunch så det ska bli gott. Så börjar Skavlan om ett tag som jag måste se men sen blir det sängen. Behöver få sova i tid. Även fast jag varje kväll säger till mig själv att jag ska sova senast 23 blir det aldrig så. Vi brukar spela ett parti maxi yatzy och dricka te innan vi lägger oss och då brukar tiden rinna iväg...

Tjejerna har blivit så duktiga, dom börjar förstå så mycket nu. Tex om jag säger "gå och krama Ludde" så går dom direkt dit och kramar honom. Dom kan spela med fingrarna på läppen och har lärt sig sparka boll bl.a. Tror inte man kan vara gladare som mamma än när man ser sina barn utvecklas. De är så häftigt!! Dom börjar verkligen bli stora nu.

Imorgon ska Erik iväg på kvällen så jag ser fram emot en kväll för mig själv. Det behövs!

Hej svejs **

Inga kommentarer: