måndag 24 januari 2011

Ny dator :-)

Erik har jobbat ikväll så jag har varit ensam med tjejerna sen kl 13. Måste säga att det är en smula ovant då det var ett tag sen sist. Och snacka om heltidsjobb. Herregud vad dom grejar, med allt, och blir uttråkade lätt. Fast dom har typ tusen leksaker verkar ingenting roligt.. man måste roa dom hela hela tiden. När jag skulle laga lite mat till dom så stod dom och drog i mina byxor hela tiden och drog ut lådor och öppnade skåpluckor. När vi flyttar ska det bli barnsäkert i köket iaf så dom inte kommer in i alla skåp och lådor och kan riva ut allt. Måste försöka ta mig till ÖF ofta när Erik börjar jobba så dom får leka av sig med andra barn.

Igår skickade vi efter en minipc till mig. Ska få den i examenspresent av Erik och hans föräldrar. La till lite själv också då jag ville ha den dyrare modellen. Och det blev den här fina skönheten.


HP Mini 210-2010eo

Den kommer väl någon dag denna veckan och jag längtar :-)

Så som man många gånger säger så ska jag komma i form. Men det händer lixom aldrig på riktigt. Jag vill börja träna regelbundet, äta nyttigt regelbundet och inte ha dagar som blir undantag. Unna mig nått max 1 dag i veckan och se resultat. Måste försöka förändra levnadsvanorna när vi flyttar, för både mig och Erik. Får göra ett schema...

Imorgon blir det bara att börja packa.. dax nu...

Nu blire tv och en kopp te.

Inga kommentarer: