torsdag 6 januari 2011

Stora tjejer!



Tänk att Plupparna fyller hela 1 år idag. Ojoj vad tiden går. De har varit en jätte mysig dag idag med dop och kalas. Vi bjöd på smörgåstårta och gräddtårtor, som jag egentligen skulle gjort själv men det fanns helt plötsligt ingen tid till det, så det fick bli köpta. Men det var också gott även om jag föredrar hemmagjorda tårtor. Då kan man ju få dom precis som man själv vill :-) Tjejerna fick så fina presenter. Förundras över hur generösa människor är. Men ofta är det ju lika kul att köpa saker till andra och ge bort som att köpa till sig själv :-) Visar smyckena som dom fick här nere och de andra presenterna bestod av ljusstakar, sparbössor, pyjamaser, kläder, en minispis, byggklossar, 3 fina sång och ramsböcker, smyckeskrin och pengar.

Tjejerna slockna kl 19.15 eftersom det inte blivit så mycket sömn idag. De är skönt för nu får jag lite egentid. Erik har gått iväg till några kompisar så jag är alldeles ensam hemma. Heeeelt underbart. Sitter och kollar på en dokumentär om världens minsta tjej som är 2 år och väger 3 kg. Helt otroligt.

Justja, bedsiden är också godkänd nu. Härligt! Nu ser jag äntligen slutet...

Nu blir det mer egentid med julmust och en bit överbliven smörgåstårta. Imorgon är jag tillbaka till mitt nyttiga liv :-)

Hej svejs **





Inga kommentarer: