måndag 22 november 2010

Bara 3 dagar kvar...


ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR!!!


Idag har det varit praktik igen. Dagarna går fort och nu är det bara tre dagar kvar på denna praktik. Har varit ganska duktig dessa veckor då jag och Emma har gått varje dag till och från sjukhuset när vi jobbat samma tider. De har blivit en hel del promenader. Är så bra att ha någon att gå med för när kl ringer 05.15 stiger jag upp med en gång för att hinna till kl 6 då vi möts. Om jag inte ska möta Emma så ligger jag oftast och drar mig tills det blir för sent att promenera så då tar jag bilden istället. De är inge bra. Men imorse gick vi iaf. De va riktigt härligt och skönt ute och inte alls många minus. Sen har det snöat mest hela dagen utanför sjukhusfönsterna och då blir jag så glad. Det är så himla mysigt och vintern är min bästa årstid.
Mamma mår bra nu också, hon har ganska ont men det är inte så konstigt efter en så stor operation. Men hon säger att hon har mindre ont nu än innan op så det är ju toppen toppen!!
Idag stekte vi pankisar, de gillar tjejerna. Mums mums. Sen lekte vi på golvet och badade. Det bästa dom vet är att bada tror jag. Dom blir helt uppspelta och plaskar som bara den så mamma bli alldeles genomblöt. Skulle bara behöva en lite större badbalja då denna börjar bli lite trång för dom båda och de är ju inge roligt att bada själv heller. Dom får skriva till tomten och önska sig ett badkar i julklapp.
Jossan är så duktig, nu går hon som bara den och släpper själv taget om saker och går iväg, kan man vara så duktig fast man är så liten :-) Nu blir nog Frida lite avis på syrran :-) Hon står lite på egen hand men verkar inte alls vara lika intresserad av att släppa taget och träna balans, hon vill mest bara kramas och leka. Men om hon får hålla i sig, då jäklar går det undan :-) Mina älskade tjejer! Helt sjukt hur mycket jag älskar dom...
Nu pågår Biggest Loser finalen och de är ju helt otroligt va dom gått ner i vikt. Vissa kände man knappt igen när dom gått ner så mycket. Ser mycket hälsosamma ut :-)
Snart blire sängen då kl ringer alldeles för tidigt imorgon!

Gonatt *

Min MYStjej!!


Finast i världen 1...


...och finast i världen 2

Inga kommentarer: