fredag 5 november 2010

Lägenheten uppsagd

Nu har vi sagt upp våran lägenhet. Denna fina tvårummare som jag trivts så bra i. Men snart är Karlstad ett minne blott. Jag och tjejerna flyttar till Sthlm efter min examen i januari. Ska bli så skönt att ÄNTLIGEN lämna karlstad som jag väntat på så länge nu. Ville göra klart min utbildning i Sthlm egentligen men det fanns tydligen ingen chans till det så därför har jag blivit kvar här. Men nu har jag iaf en plan. Erik däremot är så kär i Karlstad och kan inte tänka sig att bo någon annan stans så han får bli kvar här.
Blir lite krångligt för barnen att träffa pappa men det får gå. Jag är verkligen så lycklig just nu och längtar till januari mer än något annat!

Detta blir fantastiskt *

1 kommentar:

Sanna sa...

Gud vad kul att höra! Då måste vi bara ses när du kommer tillbaka till sthlm igen. Vad stora tjejerna har blivit. Så himla fina! :) Kul att du bloggar också!

Kram kram Sanna