fredag 19 november 2010

Tentan avklarad

Tentan avklarad. Men gick det bra? Nej, jag tror inte riktigt det. Det va en massa konstiga frågor och ord som jag aldrig hade hört om förut. Hur utmärker sig pitting-ödem?? Ödem vet jag vad det är men inte pittigödem.. och så en massa annat konstigt. Jaja, får reda på om ca 3 veckor om jag klarade mig eller inte, återstår att se. Jag som var ganska så självsäker inför denna tenta.. vilket jag inte brukar vara.. kanske inte så bra att tro att man ska klara sig, bättre och tro att man inte kan någonting alls, då brukar det ju gå vägen. Ellerhur Jessica? :-)
Erik är iväg på nån konsert ikväll, jag har blivit så tråkig och vill inte göra annat än vara hemma. Men här trivs jag bäst. Tänkte ta och baka min mintkladdkaka med after- eight glasyr eftersom jag gör sista dagen på sjukhuspraktiken på torsdag nästa vecka och vill ta med något gott till fikat då. Det är Idol på tv:n nu och dom befinner sig i Löfbergslila arena bara nån kilometer bort från mig. Kollade på Andreas Weise som var först ut och han va väl bra, men jag gillar inte idol och förstår inte hela uppståndelsen, så jag stängde av och tänkte nu baka lite istället. Sen blire sängen.
Jossan är verkligen på gång nu och går. Hon har stapplat på själv flera gånger idag så nu skrev vi äntligen i boken att hon tagit sina första riktiga steg på egen hand. Så gulligt!!
Just det, skulle också berätta att vi var på bvc idag för att väga och se så att dom gått upp lite i vikt eftersom dom hade gått ner förra gången vi var där. Och sagt och gjort så klädde vi av dom och satte dom på vågen och fick oss ett gott skratt. Båda hade gått upp ett halvt kilo på 2 veckor, haha. Jag trodde verkligen att jag behövde "övergöda" dom så till frukost har dom fått både gröt, ägg och smörgås och jag har inte varit snål med maten heller. Eftersom jag tyckte dom åt bra innan men ändå gick ner så har jag gett dom en hel del till. Och dom gapar tills sista smulan. Frida väger nästan 10 kilo nu och Josefine ca 9,5. Men nu måste vi lugna ner oss lite så nu blire inge mer ägg till frukost iaf :-)

Go'natt *

Inga kommentarer: