måndag 8 november 2010

Funkar igen...

Jag är helt slut! Hur ska det gå när man börjar jobba? Välkommen till verkligheten. Jo man tackar!
Erik gjorde nått med datorn för ett tag sen så det har inte gått att ladda upp några inlägg på en vecka. Men nu har han laddat ner nått annat internet - firefox - så nu ska det funka igen.
Har gjort en natt inatt. Var massor att göra och alla rum var fulla plus två överbeläggningsplatser. Kom hem vid sju och hade hur mycket energi som helst så jag började med att göra frukost till tjejerna, matade dom, diskade undan all disk, dammsög hela lägenheten och torkade golven. Sen gick vi och la oss alla fyra vid halv tio och jag fick sova till halv ett. Dom gick väl upp vid elva om jag minns rätt. Sen åkte vi till IKEA för att köpa kuddar till tjejerna. Har redan två kuddar som dom hade när dom var små men när jag tvättade dom i maskin blev dom riktigt knöliga så det fick bli nya. Men sen står det att det är från 1 år så vi väntar nog med att lägga ner dom i sängen. Dom har sovit utan kudde sen dom var 5 månader tror jag så dom får klara sig ett tag till.
Jag som är så nojig över allt tror att dom kan kvävas :-)
Nästa vecka är det en stor nationell tenta på fredag. Vet inte riktigt om jag ska vara nervös eller inte. Ibland känner jag att jag kan massor och ibland känner jag helt tvärtom. Men så brukar det väl vara. Försöker pluggar lite innan jag somnar på kvällarna men mer än så orkar jag inte. Får hålla tummarna att det går vägen...
Nu matar Erik tjejerna med bananochbär-gegga. De gillar dom.

Nu ska vi leka lite. Känner att tröttheten kommer ikapp mig nu men jag får försöka stå ut några timmar till...

Gåvagnen är en favoritleksak


Älskling 1


Älskling 2


Så här fina overaller har dom till vintern


Inga kommentarer: