måndag 1 november 2010

Hemma igen



Idag har jag varit på praktiken och lärt mig lite nytt. Igår kom vi hem från en helg i Alingsås. Har haft det riktigt mysigt med god mat och trevliga människor. Tjejerna skötte sig riktigt bra borta denna gång. Men det var väl för att vi båda var med nu. Ingen annan får hålla dom eller greja med dom om inte vi är i samma rum. Hoppas detta mammiga och pappiga inte åller i sig allt för långe. Skulle vara skönt om man kunde lämna bort dom en kväll eller nån natt. Men dröjer nog nått halvår till. Det konstiga är också att när Erik är hemma ensam med tjejerna säger han att dom är så lugna och snälla och grejar och donar och leker så bra. Men så fort jag är med dom ensammen så är dom griniga och gnälliga och vill bara klättra upp i famnen på mig. Om jag går in i nått annat rum kommer dom gråtandes efter och låter så bedrövade tills jag lyfter upp i famnen. Om jag ska få dom nöjda måste jag sitta på golvet hela tiden och leka.
Men så äre.
De är ju lite mysigt också... faktiskt :)





Inga kommentarer: